© 2023 by Robert & Alan. Proudly created with Wix.com

FAQ   |   Shipping & Returns   |   Store Policy   |   Payment Methods

Co i jak załatwić?

Kontaktując się z nami w sprawie organizacji czy eventu od początku całego procesu dostają Państwo swojego opiekuna. U nas też pracują ludzie więc mają Państwo pewność, że nikt nie będzie przełączał Państwa z działu do działu. Wszystko załatwicie z jedną osobą.

 

Cały proces wygląda następująco:  

1. Kontakt z naszym biurem i wstępne ustalenia; 

2. Wysłanie oferty przez biuro zawierającej;

szczegółowy program, cenę, terminy płatności 

3. Czas na kontakt, dopracowanie szczegółów, zastosowanie się do Państwa uwag i pomysłów;  

4. Jeśli wszystko się zgadza – umówienie spotkania na podpisanie umowy i wpłatę zaliczki;

5. Wpłata reszty kwoty; 

6. Organizacja i uczestnictwo w wycieczce. 

 

Na bieżąco będziemy odpowiadać na Państwa zapytania i wątpliwości, a także zbierać będziemy informacje niezbędne do jak najsprawniejszej organizacji i przebiegu wycieczki – typu ilość specjalnych diet wśród uczestników,

podział pokoi etc. 

Zapraszamy do współpracy!